מכבסה בתל אביב

הכתובת שלנו:
גאולה 43 תל אביב, ישראל
התקשר אלינו:
073-3746555
שעות פתיחה:
ראשון-חמישי: 8:00-17:00
שישי: 8:00-13:00

אנחנו בכביסתית מעניקים שירות מלא של מכבסה בתל אביב וסביבתה, הכוללים מגוון פתרונות ניקוי לכל סוגי הבדים: כביסה רגילה, הסרת כתמים קשים, גיהוץ וניקוי יבש. אנחנו יודעים בדיוק מה הבגדים שלכם צריכים, ונעשה את כל מה שנדרש כדי שתיהנו משירות ברמה הגבוהה ביותר, עם משלוח חינם עד הבית. המקצועיות והמומחיות שלנו, היא זו שתגרום לכל הפריטים שתביאו להישמר במצב מיטבי לאורך זמן, כשלאחר כל כביסה תקבלו אותם כשהם נקיים וריחניים.

איך אנחנו יכולים לעזור לבגדים שלכם?

השירות של כביסתית כולל טיפול מקצועי בכל מוצרי הטקסטיל, כך שאתם יכולים ליהנות מניקיון של כלל הפריטים שברשותכם – במקום אחד. אנחנו מציעים את השירותים הבאים:

  1. כביסה רגילה – באמצעות מכונות חדישות ועוצמתיות, המכילות מגוון תכניות כביסה יסודית בטמפרטורות משתנות לפי הצורך, ומתאימות לכל הבגדים שניתנים לכביסה במים.
  2. גיהוץ – לא צריך יותר לעמוד בבית ולגהץ פריט אחר פריט: אנחנו נשמח לגהץ בעבורכם את החולצות המחויטות, המכנסיים, השמלות וכל בגד אחר שתרצו שיקבל מראה חדש.
  3. ניקוי כתמים בעייתיים – אל תמהרו לזרוק בגד שהוכתם. בכביסתית קיימים מגוון פתרונות להסרת כתמים וחומרי ניקוי איכותיים ביותר. במרבית המקרים נוכל "להציל" בגדים שאתם כבר איבדתם תקווה לגביהם.
  4. ניקוי יבש – עבור פריטים העשויים טקסטיל מיוחד, או מוצרים אחר כמו וילונות או שטיחים.

את הבגדים הנקיים שלכם, תקבלו בחזרה כאשר הם מקופלים וארוזים ומוכנים ללבישה מיידית. בעבור מי שזקוק לבגדים לצורך נסיעה, ניתן לארוז את הכביסה המוכנה בתוך קרטונים ייעודיים אשר שומרים על המראה המקופל והמסודר של הבגד, גם כאשר הוא ארוז במזוודה.

איך בוחרים מכבסה בתל אביב

אם אתם מתגוררים בעיר או בסביבתה ומחפשים מכבסה, בין אם לשימוש קבוע ובין אם בעבור פתרונות ניקוי חד פעמיים, חשוב לבחור במקום המציע מגוון שירותי כביסה וגיהוץ ומבצע משלוחים מבית הלקוח ובחזרה. היכולת להתייחס אל כל פריט בנפרד ולהתאים עבורו את תכנית הניקוי המיוחדת שלו, זה מה שהופך את המכבסה שלכם למצוינת, ואתכם – לרגועים.

אנחנו מודעים לעובדה שהיום שלכם עמוס מאוד, בין אם אתם סטודנטים ובין אם אתם עובדי הייטק שעובדים במשרה מלאה. המטרה שלנו היא – להוריד את מטלת הכביסה מסדר היום שלכם.

במקום להגיע עד למכבסה אנחנו חוסכים לכם את הזמן היקר: האנשים של כביסתית מבצעים משלוחים בחינם היישר מפתח הבית של הלקוח, מטפלים בקפידה בכל הבגדים שתביאו בהתאם לדרישותיכם, ומשיבים אותם אליכם כשהם מוכנים ללבישה, מקופלים וארוזים, וכל זה מבלי שתצטרכו לעמוד בפקקים או להמתין בתור.

למה דווקא כביסתית?

אנחנו מעוניינים להעניק שירות ברמה אחרת ללקוחות שלנו, וכל מה שהם צריכים לעשות זה להכין את ערימת הכביסה המלוכלכת – כאשר אנחנו בכביסתית נדאג כבר לכל היתר.

כביסתית היא מכבסה בתל אביב בעלת ניסיון רב בניקוי של כל סוגי הטקסטיל ובקיאות בתחום הכביסה. שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובאמצעים טכניים מתקדמים, הם המומחיות שלנו. אנחנו מקפידים לעמוד בזמנים ולספק שירות יעיל ומהיר לכל הלקוחות, אשר מגיעים אלינו מרחבי תל אביב וגם מערים סמוכות, כאשר הם יודעים שאצלנו ניתן לקבל את כל פתרונות הכביסה במקום אחד.

שירותי כביסה
כביסה עד 6 ק"ג
70₪
כביסה עד 9 ק"ג
105₪
כביסה עד 12 ק"ג
140₪
גיהוץ פריט בודד
9₪
ניקוי יבש
על פי סוג הפריט
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat