ניקוי שטיחים בתל אביב

הכתובת שלנו:
גאולה 43 תל אביב, ישראל
התקשר אלינו:
073-3746555
שעות פתיחה:
ראשון-חמישי: 8:00-17:00
שישי: 8:00-13:00

לנקות שטיחים זו המומחיות שלנו, ואנחנו נשמח לקחת את השטיח שלכם ולנקות אותו אצלנו באמצעות המכונות המיוחדות שאנחנו מפעילים וחומרי הניקוי האיכותיים ביותר שקיימים בשוק. ניקוי יבש הוא הכרחי לתחזוקה שוטפת של שטיחים, לכן ניקוי שטיחים בתל אביב חייב להיעשות רק אצל מי שיש לו ניסיון רב שנים בתחום, ויכול לספק שירות מצוין.

לא רק שואב אבק ביתי – למה חשוב לנקות את השטיחים אצל מקצוענים?

אם אתם מתלבטים אם לשלוח את השטיח לניקוי מקצועי או להסתפק בשאיבת אבק רגילה באמצעות השואב שיש לכם בבית, אנחנו כאן כדי לפתור לכם את ההתלבטות.

ראשית כל, ישנם שטיחים ששאיבה רגילה ממילא אינה מתאימה להם, כמו למשל שטיחים מסוג שאגי אשר סיבי הבד שלהם ארוכים, ונוטים "להיתפס" בתוך השואבים הקטנים והביתיים, וכך להיהרס עם הזמן. ניקוי של שטיחי שאגי מאבק או מלכלוך חייב להיעשות באמצעות חומר מיוחד לניקוי שטיחים ובניקוי יבש בלבד, שלא ניתן לבצע בבית.

גם כאשר מדובר בשטיחים רגילים – שאיבת אבק לא תמיד עושה את העבודה, וכתמים של אוכל או שתייה שנשפכו על השטיח, עלולים להישאר שם למשך שנים. ניקוי עצמאי באמצעות טקסטיל שמפו יכול לסייע במקרים בודדים, אבל הוא דורש מומחיות בטיפול בסוג השטיח והחומרים מהם הוא עשוי, על מנת שלא לקלקל אותו או להפוך את הכתם לגדול אפילו יותר – לכן לא שווה לקחת את הסיכון.

כביסתית מבצעת ניקוי שטיחים בתל אביב באמצעים מתקדמים וחומרי ניקוי חדשניים, ותדע למצוא את הפתרון המתאים עבור כל סוגי השטיחים. אנחנו יודעים להתאים את החומרים הנכונים לשטיח הספציפי שלכם ולבצע ניקוי יבש שיסיר את הכתמים והלכלוך אך לא יגרום לשום נזק בשטיח.

ניקוי שטיחים בתל אביב עם משלוח חינם – השטיח חוזר נקי עד לפתח הבית

אינכם צריכים להתלבט האם כדאי להשקיע זמן בהבאת השטיח המלוכלך לניקוי – כביסתית מבצעת משלוחים ללא עלות, היישר מבית הלקוח ועד אליו בחזרה, לאחר הניקוי היבש של השטיח. תנו לנו להעניק לשטיחים שלכם את הניקיון האופטימלי בשיטה המיוחדת של כביסתית, וקבלו אותם במראה רענן שיעניק תחושה נעימה בבית.

ניקוי שטיחים מחירון
ניקוי שטיחים שאגי
90₪ למטר
ניקוי יבש לשטיח עבודת יד
80₪/120₪ למטר
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat