שירותי ניקוי יבש בתל אביב

הכתובת שלנו:
גאולה 43 תל אביב, ישראל
התקשר אלינו:
073-3746555
שעות פתיחה:
ראשון-חמישי: 8:00-17:00
שישי: 8:00-13:00

בעוד שאת רוב הפריטים בארון אתם מכבסים במכונת כביסה רגילה, חלק מהם זקוקים כנראה לטיפול מיוחד שנקרא ניקוי יבש, ואינם מתאימים בשום פנים ואופן לניקוי בעזרת מים וסבון. אם אתם זקוקים לשירותיה של חברה המבצעת ניקוי יבש בתל אביב, חשוב קודם כל להבין קודם כל מהו הטיפול הזה, ומדוע חשוב לתת רק למקצוענים לבצע אותו.

מה זה ניקוי יבש?

אנשים רבים עושים טעות ומכבסים את כל הבגדים שלהם במכונה ביתית – על אף שאצל חלקם מצורפות הוראות מדויקות, הממליצות בתוקף שלא לנקות את הפריט בדרך זו. כאשר ז'קט מחויט, למשל, צריך ניקוי יבש – המשמעות היא שמגע עם מים יהרוס את הבד ממנו הוא עשוי, באופן שלא ניתן יהיה להשיב אותו למצבו המקורי.

ניקוי יבש כולל טיפול בחומרים כימיים ייעודיים: חומרי ניקיון אלו מנקים את הבד לעומק מבלי לפגוע בסיבים. הניקיון הזה קשה מאוד לביצוע במכונת כביסה או מייבש ביתיים, ולכן כדאי לבצעו רק במקום המוסמך לכך, שיעניק מענה מיטבי לכל פריט ופריט – בהתאם לבד ממנו הוא עשוי.

אילו פריטים כדאי לשלוח לניקוי יבש?

מלבד ביגוד יום-יומי, ניתן לבצע ניקוי יבש גם בשטיחים, שמיכות ועוד מוצרים המשלבים טקסטיל ייחודי. חברה של ניקוי יבש בתל אביב המציעה שלל שירותי ניקיון עבור הבגדים שלכם, תספק לכם פתרון אולטימטיבי הכולל גם גיהוץ במקרה הצורך, והכל במקום אחד.

איך בוחרים חברת ניקוי יבש בתל אביב ומה חשוב לבדוק?

ישנו שפע של נותני שירות בתחום הכביסה והניקוי היבש, ולכן מוטב לדעת בדיוק מה אתם מחפשים, לפני שתתנו את הבגדים היקרים שלכם לטיפול וניקיון.

כדאי לבחור בחברה לניקוי יבש שעושה משלוחים מהבית ובחזרה – זה יחסוך לכם זמן יקר. בנוסף, חשוב לבדוק מראש האם החברה יכולה לטפל בכלל הפריטים שאתם מבקשים לנקות – האם היא יכולה לתת שירות גם בעבור מעיל העור, וגם בעבור הווילון הענקי של הסלון שלכם.

מומלץ שתפנו לחברה של ניקוי יבש בתל אביב המעניקה שירות אדיב, ומאפשרת לכם להיות רגועים ולדעת שהבגדים יחזרו אליכם במצב נהדר.

שירותי ניקוי יבש מחירון
ניקוי יבש לחולצה
30₪
ניקוי יבש למכנס
30₪
ניקוי יבש לחצאית
30₪
ניקוי יבש לחליפה
80₪
ניקוי יבש למעיל ארוך
90₪
ניקוי יבש לטוניקה
50₪
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat