ניקוי וילונות בתל אביב

הכתובת שלנו:
גאולה 43 תל אביב, ישראל
התקשר אלינו:
073-3746555
שעות פתיחה:
ראשון-חמישי: 8:00-17:00
שישי: 8:00-13:00

הווילונות בבית הם אלו שמעניקים לחדר את האווירה המיוחדת שלו, מגנים על השוהים בתוכו מפני קרני השמש ומאפשרים תחושת פרטיות. ווילונות מלוכלכים הם מראה לא אסתטי, ועלולים להפוך לסכנה בריאותית עבור אנשים הסובלים מאלרגיות. שירות של ניקוי וילונות בתל אביב על ידי כביסתית הוא חיוני למתגוררים בעיר ובסביבתה, ומאפשר מקסימום נוחות בניקוי יבש מקצועי ללא טרחה מצד הלקוח, במחיר הכולל משלוח חינם.

מתי צריך לנקות את הוילון?

כביסתית מבצעת ניקוי וילונות בתל אביב מזה שנים רבות, והניסיון שצברנו מאפשר לנו לתת פתרונות אופטימליים לניקוי הווילון שלכם, והכל במשלוח עד פתח הבית ללא עלות נוספת. אנחנו משתמשים בחומרים כימיים מיוחדים בניקוי יבש וללא מגע מים, במכונות ייעודיות השומרות על הווילון ולא פוגמות בבד.

מומלץ לשלוח את הווילונות לניקוי יבש כאשר:

  1. הווילונות תלויים בקירוב למקום שבו מתקיימים שיפוצים או בנייה, עניין שכיח באזורים עירוניים, או כשמתרחשת סופת חול. במקרים כאלה, חשוב לנקות היטב את הווילון המלוכלך כמה שיותר מהר, ולא להשאירו בחדר כשהוא ספוג באבק המסוכן לנשימה.
  2. חשוב לנקות ווילון כאשר קורים אירועים מיוחדים הגורמים ללכלוך, למשל כשילדים נוגעים בו בטעות כשידיהם מוכתמות – ואז מוטב לטפל בכתם במהרה, בכדי שלא ייספג היטב בבד.

בנוסף, מומלץ לשלוח את הווילונות לניקוי יבש אצלנו על בסיס קבוע, לכל הפחות פעמיים-שלוש בשנה. וילונות הם אמנם לא מוצר טקסטיל שמתלכלך בקלות כמו חולצה הנלבשת באופן יומיומי, אבל הם בהחלט צוברים אבק עם הזמן, והלחות באוויר יכולה אף היא להזיק לבד לאחר תקופה מסוימת שבה הווילון תלוי, ולגרום להתפתחות של בקטריות בתוכו. אנו מבצעים ניקוי וילונות בתל אביב ובסביבתה ומעניקים שירות מלא וללא פשרות ללקוחות, המקבלים את הווילונות שלהם נקיים ומוכנים לתלייה.

האם ניתן לכבס וילון בבית?

ווילונות עם קיפולים מיוחדים או כאלה העשויים בדים עדינים – אסור שייכנסו למכונת כביסה ביתית, ולעיתים אף מומלץ שלא להביאם למגע עם מים כלל, אלא לנקותם בניקוי יבש בלבד – ואת זה מוטב שתשאירו למקצוענים. אנו בכביסתית משתמשים בחומרי ניקוי המגנים על סיבי הבד של הווילון, מסירים כתמים ומעניקים לווילון שלכם חיים חדשים.

ניקוי וילונות מחירון
ניקוי יבש לוילונות
משתנה לפי סוג הוילון והעבודה
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat