ניקוי שמלת כלה

הכתובת שלנו:
גאולה 43 תל אביב, ישראל
התקשר אלינו:
073-3746555
שעות פתיחה:
ראשון-חמישי: 8:00-17:00
שישי: 8:00-13:00

ניקוי יבש של שמלות כלה חייב להיעשות בשיא המקצועיות, כיוון שלרוב הן מורכבות ממגוון בדים וכוללות קישוטים מיוחדים ועדינים מאוד. אנו נדאג לבצע ניקוי יבש זהיר, עם חומרים שיסירו כתמים מכל חלקי השמלה וישאירו אותה לבנה וצחורה. אנו מבצעים ניקוי שמלת כלה בתל אביב באמצעות מכונות ייעודיות, מגהצים את השמלות ושומרים על כל חלקיהן, בכדי שבסופו של התהליך השמלה תיראה כמו חדשה.

הסרת כתמים משמלות כלה בניקוי יבש

שמלת כלה אחת תכלול, בדרך כלל, כמה סוגים שונים של בד וגם אלמנטים אחרים המיועדים לקישוט כגון חרוזים, פנינים או פאייטים אשר מוצמדים לבד השמלה בתפרים מורכבים או הדבקה. עבודה כה עדינה נעשית לרוב באופן ידני, ולכן יש להיזהר מאוד כאשר מנקים את השמלה.

בין אם את מעוניינת לנקות שמלת כלה מיד שנייה ולרענן את המראה שלה, ובין אם את כבר אחרי אירוע החתונה וזקוקה לניקוי של שמלתך שהוכתמה במהלך הערב, חשוב שתדעי כי אנו מנקים שמלות כלה בניקוי יבש יסודי אך עדין, שיסיר כל כתם ויחזיר את הצבע הצחור אל הבד. ניקוי שמלת כלה בתל אביב אצל כביסתית מאפשר לך לשלוח את השמלה שלך לניקוי ולקבלה בחזרה עד הבית, במשלוח חינם וללא כל טרחה נוספת מצידך.

ניקוי שמלת כלה בתל אביב לשמירת המראה הייחודי של השמלה

בגדים העשויים מבדי יוקרה, כמו במקרה של שמלות כלה, אסור להכניס למכונת כביסה רגילה וזו מכיוון שמגע המים עלול לכווץ את הבד ולגרום לנזק של ממש בסיבים, ולעיתים גם להסיר את הקישוטים התפורים אליו.

אנחנו מתמחים בטיפול ייחודי לשמלת כלה, ולפני הניקוי נבדוק היטב מאילו בדים היא מורכבת, ואילו אלמנטים תפורים אליה. אנו נדאג להתאים את חומרי הניקוי והכימיקלים הספציפיים שיסירו את הלכלוך מן השמלה, מבלי להזיק לבד. העבודה שלנו עם שמלות כלה היא עדינה במיוחד, ואת יכולה להיות רגועה: בסופו של תהליך הניקוי את תקבלי את שמלתך בחזרה עד הבית במשלוח, כשהיא נקייה ומוכנה ללבישה ממש כאילו נתפרה זה עתה, כשהיא בעטיפה מיוחדת השומרת על המראה היפה שלה.

ניקוי שמלת כלה מחירון
ניקוי יבש לשמלת כלה
החל מ200 ש"ח
התקשרו עכשיו
WhatsApp chat